Centrum pomocy

ZAMÓWIENIA
Jakie są numery konta bankowego do wpłat?
28 1140 2004 0000 3402 7787 3914
Bank: mBank
właściciel rachunku: Selino.pl s.c., ul. Naramowicka 266 D, 61-601 Poznań
tytuł przelewu: numer zamówienia
Czy jeśli zamówiony produkt nie odpowiada mi rozmiarowo (jest za duży/za mały) lub kolorystycznie, mogę go wymienić?
Większość towarów można wymienić czy zwrócić. Zwrotom i wymianie nie podlega odzież z własnym nadrukiem czy spersonalizowana. Więcej w dziale Reklamacje i zwroty.
Ile dni czeka się na zamówienie?
Zamówienia wysyłamy w ciągu 1-7 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć czas przesyłki: Poczta Polska 3-7 dni robocze, Kurier DPD 1 dzień roboczy.
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak. Odbiory odbywają się w Poznaniu na ul. Naramowicka 266 C (firma  Selino.pl s.c. - Reflect) w dni robocze pomiędzy 8:00 a 17:00.
Czy można zamówić na zagraniczny adres?
Tak. Można zamówić na zagraniczny adres będący na terenie Unii Europejskiej.
Czy założenie konta w Selino.pl wiąże się z jakimiś opłatami?
Nie, założenie konta jest całkowicie darmowe!
Czy ukazane ceny są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT)?
Tak. Dla każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
W jaki sposób można zmienić adres dostarczenia zamówienia lub anulować złożone zamówienie?
Należy jak najszybciej skontaktować się telefonicznie. Numer telefonu znajduje się w dziale Kontakt. Zmian lub anulacji można dokonywać wyłącznie dla zamówień, które nie zostały jeszcze wysłane.
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Oczywiście tak. Procedura zwrotu znajduje się w dziale Reklamacje i zwroty.
Czy produkty są objęte gwarancją?
Oczywiście tak. Procedura zwrotu znajduje się w dziale Reklamacje i zwroty.
Jakie prać odzież, aby zachowała swoją pierwotną postać?
Najważniejszymi zasadami jest pranie w maksymalnej temperaturze 30 stopni, na lewej stronie, a także przy maksymalnych obrotach 600 obr/min. Należy prasować żelazkiem do 130 stopni również na lewej stronie oraz w żadnym wypadku bezpośrednio po nadruku. Odzieży nie wolno czyścić chemicznie, chlorować, a także suszyć w automatycznej suszarce.
Moja przesyłka jeszcze nie dotarła. Co robić?
Jeśli status Twojego zamówienia w historii zamówień wskazuje na to, że przesyłka została wysłana i minęło już 6 dni roboczych (od momentu wysłania) koniecznie skontaktuj się z nami. Być może wystąpił nieprawidłowy/nie pełny adres doręczenia lub też ktoś z Twojego sąsiedztwa podjął przesyłkę. W przypadku poczty polskiej zalecamy wybrać się do najbliższego urzędu pocztowego.
PROJEKTOWANIE WŁASNEJ ODZIEŻY
Jakiego formatu pliki graficzne można wgrywać do kreatora?
Akceptowane formaty to JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, czy wektorowe SVG, CDR, AI, PDF. Należy pamiętać, aby nadsyłany plik miał możliwie jak najwyższą rozdzielczość. Zalecamy, aby plik miał minimalną długość jednego z boków co najmniej 600 pikseli.
Jak poradzić sobie z brakiem tła we wgrywanym obrazku?
Należy posłużyć się wówczas plikiem PNG z ustawioną przeźroczystością w miejscach, gdzie nie powinno być nadruku.
Czy jeśli w obrazku występuje taki kolor, jak kolor koszulki, to zostanie on wydrukowany?
Nie, kolor bardzo zbliżony do koloru koszulki zostaje przez nas wycięty.
Czy nadruk może wystąpić na boku lub na rękawku odzieży?
Niestety, technika nadruku na to nie pozwala. Możliwymi powierzchniami do nadruku jest przód oraz tył danej odzieży w obszarze roboczym zdefiniowanym przez kreator.
Jak zamówić więcej niż 1 szt. odzieży z Twoim nadrukiem?
Tę operację należy uczynić już w koszyku sklepowym (krok 1).
 
Dlaczego warto u nas zamawiać?
Darmowa dostawa
od 200 zł
14 dni
na zwrot towaru
Doceniona jakość